Prenatal Pilates

ČESTITAM TI NA TRUDNOĆI!

Oduševljena sam što ću ti pomoći da budeš aktivna tokom trudnoće i da se baviš svim svojim specifičnim potrebama…da održavaš nivo energije, jak core, funkciju mišića zdjeličnog dna, dobro držanje tijela i mišićni tonus.
Primjena pravih vježbi u trudnoći može doslovno revolucionirati tvoje iskustvo, a redovne vježbe mogu te pripremiti za jednostavniji i lakši porod!

KAKO?
Redovno vježbanje tokom trudnoće može poboljšati držanje, spriječiti povraćanje, smanjiti umor, osloboditi vas stresa i izgraditi izdržljivost koja će vam trebati za porođaj.

KOJA JE PREDNOST PRENATAL PILATES PROGRAMA U ODNOSU NA
OSTALE?

Prednost Prenatal Pilates vježbi je što one ciljaju tačno na mišiće i funkcije koji mogu biti problematični u trudnoći i nakon porođaja.

  • Ojačano dno karlice itekako će pomoći podržavanju mokraćnog mjehura i
    maternice kako beba bude rasla i pomicala se prema dolje.
  • Kroz pilates vježbe u mogućnosti ste ojačati mišiće core-a. Zauzvrat, vaše se tijelo može dobro nositi s vašom težinom kako vaša beba raste, a vi dobivate jače mišiće koji mogu smanjiti bol i rizik od povreda.
  • Pomaže u ravnoteži, kao i pravilnom pozicioniranju bebe za prirodan porođaj.
  • Emotivni stres može izazvati napetost u mišićima što se osjeti kao bol u leđima, a svako vježbanje stimuliše hormon sreće.
  • Također, kako vaša beba raste, možda će vam biti teže duboko disati.
    Disanje je važno tokom porođaja. Kontrola disanja i povezivanje uma i tijela glavni je fokus Pilatesa!

Redovno prakticiranje Pilates vježbi omogučiti će vam da tokom poroda duboko dišete, imate odličan fokus i lakše rađate. Pilates vježbe održavati će vas snažnima tokom i nakon trudnoće, a vaše će se tijelo brže oporaviti nakon što rodite.

ŠTA PRENATAL PILATES PROGRAM SADRŽI?

  • 2 seta vježbi za cijelo tijelo u trajanju 20 minuta za sva tri trimestra
  • 10 kratkih setova vježbi u trajanju 5 do 7 minuta za svaki trimestar

ŠTA VAM JE POTREBNO?

  • Prostirka za vježbanje
  • Udobna sportska oprema
  • Velika lopta

Ovo može biti jedan od najdragocjenijih i najintenzivnijih trenutaka u vašem životu. Zato, pridružite nam se na putu ka ugodnijoj trudnoći i lakšem porodu!

Prije nego počnete sa praktikovanjem bilo kakvih vježbi potrebno je da imate dozvolu svog ljekara!

NEKE TRUDNICE TREBAJU IZBJEGAVATI VJEŽBANJE!

Mnoge trudnice se osjećaju dobro, ali građa tijela, višestruka trudnoća ili neki drugi faktori mogli bi da zakomplikuju bavljenje Pilatesom ili bilo kojim drugim sportom. Pročitajte koji su to razlozi zbog kojih treba da izbjegavate vježbanje (prema smjernicama ACOG, 2015).

APSOLUTNE KONTRAINDIKACIJE, odnose se na stanja u kojima vježbanje nije preporučljivo ni u kom slučaju!

  • Srčane bolesti
  • Restriktivne bolesti pluća
  • Inkompetencija vrata maternice ili serklaža
  • Višeplodna trudnoća s rizikom od preuranjenog poroda
  • Perzistentno krvarenje u 2. i 3. Trimestru
  • Placenta previa nakon 26. sedmice trudnoće
  • Znakovi preuranjenog poroda
  • Puknuće plodovih ovoja
  • Pre-eklampsija ili hipertenzija uzrokovana trudnoćo,
  • Teška anemija

RELATIVNE KONTRAINDIKACIJE, odnose se na stanja u kojima bi rizik mogao biti veći nego dobrobiti koje donosi vježbanje.

  • Anemija
  • Srčana aritmija trudnica koja nije evaluirana
  • Hronični bronhitis
  • Tip 1 dijabetes koji nije pod kontrolom
  • Ekstremna morbidna pretilost
  • Ekstremna pothranjenost
  • Povijest ekstremno sedentarnog životnog stila
  • Hipertenzija koja nije dobro kontrolisana
  • Ortopedska ograničenja
  • Epileptični napadi
  • Hipertiroidizam koji nije pod kontrolom
  • Trudnice koje su teški pušači